Szkolenia

Szkolenia realizowane w wersji online.

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w siedzibie klienta lub w formie szkolenia otwartego w wybranej lokalizacji.

szkolenia online
trener
szkolenia online 2
szkolenia
webinar

oferta prowadzonych szkoleń

Cel warsztatów:

  • Przedstawienie narzędzi jakości
  • Przećwiczenie mapowania procesu
  • Zrozumienie relacji pomiędzy czynnikami procesu
  • Przygotowanie do gromadzenia danych
  • Poznanie sposobów analizy danych
  • Nauczenie się rozwiązywania problemów

Adresatem warsztatów są:

  • pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
  • pracownicy zajmujący się kontrolą i doskonaleniem procesów
  • osoby zainteresowane ciągłym doskonaleniem oraz rozwiązywaniem problemów

Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.

Czas trwania warsztatów: 2 dni

Cel warsztatów:

  • Przedstawienie metod analizy przyczyn źródłowych
  • Przećwiczenie procesu identyfikacji przyczyn
  • Zrozumienie różnic pomiędzy symptomami a przyczynami powstawania problemu
  • Przygotowanie do analizy przyczyn źródłowych
  • Poznanie narzędzi poszukiwania przyczyn źródłowych
  • Nauczenie się podstaw rozwiązywania problemów

Adresatem warsztatów są:

  • pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
  • pracownicy zajmujący się kontrolą i doskonaleniem procesów
  • osoby zainteresowane ciągłym doskonaleniem oraz rozwiązywaniem problemów

Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.

Czas trwania warsztatów: 1 dzień

Cel warsztatów:

  • Przedstawienie metod i narzędzi rozwiązywania problemów
  • Przećwiczenie sposobu definiowania problemów
  • Zrozumienie sekwencji etapów rozwiązywania problemu
  • Poznanie sposobów analizy przyczyn źródłowych
  • Przygotowanie do wdrożenia działań eliminujących przyczyny
  • Nauczenie się jak zapobiegać problemom w przyszłości

Adresatem warsztatów są:

  • pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
  • pracownicy zajmujący się kontrolą i doskonaleniem procesów
  • osoby zainteresowane ciągłym doskonaleniem oraz rozwiązywaniem problemów

Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.

Czas trwania warsztatów: 2 dni

Cel warsztatów:

  • Przedstawienie podstaw metody 8D w procesie nadzoru nad reklamacjami
  • Przećwiczenie procesu zbierania danych do analizy reklamacji
  • Zrozumienie sekwencji etapów analizy reklamacji
  • Poznanie sposobów analizy przyczyn źródłowych
  • Przygotowanie do wdrożenia działań eliminujących przyczyny
  • Nauczenie się jak monitorować efekty

Adresatem warsztatów są:

  • pracownicy zajmujący się zapewnieniem jakości
  • osoby związane z obsługą klienta
  • pracownicy nadzorujący dostawców
  • osoby zainteresowane ciągłym doskonaleniem oraz rozwiązywaniem problemów

Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.

Czas trwania warsztatów: 2 dni

Cel warsztatów:

  • Przedstawienie podstaw statystycznej kontroli procesu
  • Zrozumienie systematyki danych
  • Przećwiczenie procesu gromadzenia i interpretacji danych
  • Poznanie narzędzi graficznej prezentacji danych
  • Zrozumienie zależności pomiędzy danymi
  • Nauczenie się jak czytać sygnały i trendy
  • Zrozumienie zmienności w procesach
  • Poznanie sposobów eliminacji odchyleń
  • Zapoznanie z narzędziami do prowadzenia statystycznej kontroli procesu

Adresatem warsztatów są:

  • pracownicy zajmujący się zapewnieniem i kontrolą jakości
  • osoby zainteresowane ciągłym doskonaleniem oraz rozwiązywaniem problemów
  • pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami

Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.

Czas trwania warsztatów: 2 dni

Cel warsztatów:

  • Przedstawienie podstaw próbkowania
  • Zapoznanie z narzędziem AQL
  • Przygotowanie do pobierania próbki na potrzeby kontroli
  • Zrozumienie różnic w liczebności pobieranych próbek
  • Przećwiczenie kolejnych procesu wyliczania liczebności próbki do kontroli
  • Przedstawienie wykorzystania AQL przy ustalaniu planu kontroli

Adresatem warsztatów są:

  • pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
  • pracownicy zajmujący się zapewnieniem i kontrolą jakości

Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.

Czas trwania warsztatów: 1 dzień

Cel warsztatów:

  • Przedstawienie podstaw prowadzania oceny przyczyn występowania wad
  • Zrozumienie korzyści z prowadzenia analizy
  • Poznanie narzędzi służących do oceny i analizy przyczyn i występowania wad
  • Nauczenie się jak dokonywać oceny 
  • Przećwiczenie procesu analizy przyczyn i skutków wad
  • Poznanie sposobów eliminacji przyczyn powstawania wad

Adresatem warsztatów są:

  • pracownicy zajmujący się zapewnieniem i kontrolą jakości
  • pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami

Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.

Czas trwania warsztatów: 2 dni

Cel warsztatów:

  • Przedstawienie powodów prowadzenia planów kontroli
  • Zrozumienie korzyści z przygotowania planów kontroli
  • Poznanie struktury planu kontroli
  • Nauczenie się jak przygotować plan kontroli
  • Przećwiczenie procesu budowy planu kontroli
  • Poznanie sposobów analizy działań przyjętych w planie kontroli

Adresatem warsztatów są:

  • pracownicy zajmujący się zapewnieniem i kontrolą jakości
  • pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami

Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.

Czas trwania warsztatów: 2 dni

Cel warsztatów:

  • Przedstawienie podstaw ciągłego doskonalenia
  • Zrozumienie potrzeb wprowadzania zmian
  • Przedstawienie różnic między Lean Management a Kaizen
  • Zapoznanie ze startami w procesach
  • Przećwiczenie identyfikacji start
  • Przygotowanie do procesu eliminacji strat
  • Poznanie podstawowych sposobów eliminacji marnotrawstw
  • Zapoznanie z systemem eliminacji marnotrawstw (5S)

Adresatem warsztatów są:

  • pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
  • pracownicy zajmujący się kontrolą i doskonaleniem procesów
  • osoby zainteresowane ciągłym doskonaleniem oraz rozwiązywaniem problemów

Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.

Czas trwania warsztatów: 2 dni

Cel warsztatów:

  • Przedstawienie procesu wdrażania wyrobu
  • Zapoznanie ze specyficznymi wymaganiami klienta
  • Przygotowanie do procesu gromadzenia i interpretacji wymagań klienta
  • Zrozumienie różnic między kolejnymi fazami
  • Przećwiczenie kolejnych etapów walidacji procesu
  • Przygotowanie do uruchomienia serii testowych oraz serii produkcyjnej

Adresatem warsztatów są:

  • pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
  • pracownicy zajmujący się zapewnieniem jakości
  • osoby odpowiedzialne za przygotowane i uruchomienie linii produkcyjnych
  • inżynierowie produktu

Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.

Czas trwania warsztatów: 2 dni

Cel warsztatów:

  • Przedstawienie podstawowych miar wydajności i efektywności procesów
  • Zrozumienie różnic między wydajnością i efektywnością procesu
  • Zapoznanie ze wskaźnikami OEE, FTY, FPY, RTY
  • Przedstawienie różnic między CT a TT
  • Zrozumienie wpływu wskaźników na analizę wydajności procesu
  • Przygotowanie do procesu gromadzenia danych na potrzeby monitorowania procesów
  • Przećwiczenie obliczania i interpretacji wskaźników

Adresatem warsztatów są:

  • pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
  • pracownicy zajmujący się zapewnieniem jakości
  • osoby odpowiedzialne za przygotowane i uruchomienie linii produkcyjnych
  • inżynierowie produktu

Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.

Czas trwania warsztatów: 1 dzień

Cel warsztatów:

  • Zapoznanie ze dostępnymi narzędziami w Excel
  • Przygotowanie do procesu analizy danych przy wykorzystaniu arkuszy kalkulacyjnych
  • Przećwiczenie analizy danych z Excel
  • Przygotowanie do samodzielnego budowania narzędzi

Adresatem warsztatów są:

  • pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
  • pracownicy zajmujący się zapewnieniem i kontrolą jakości

Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.

Czas trwania warsztatów: 2 dni

“Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego”.