Szkolenia
Szkolenia realizowane w wersji online.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w siedzibie klienta lub w formie szkolenia otwartego w wybranej lokalizacji.
oferta prowadzonych szkoleń
Cel warsztatów:
- Przedstawienie narzędzi jakości
- Przećwiczenie mapowania procesu
- Zrozumienie relacji pomiędzy czynnikami procesu
- Przygotowanie do gromadzenia danych
- Poznanie sposobów analizy danych
- Nauczenie się rozwiązywania problemów
Adresatem warsztatów są:
- pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
- pracownicy zajmujący się kontrolą i doskonaleniem procesów
- osoby zainteresowane ciągłym doskonaleniem oraz rozwiązywaniem problemów
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.
Czas trwania warsztatów: 2 dni
Cel warsztatów:
- Przedstawienie metod analizy przyczyn źródłowych
- Przećwiczenie procesu identyfikacji przyczyn
- Zrozumienie różnic pomiędzy symptomami a przyczynami powstawania problemu
- Przygotowanie do analizy przyczyn źródłowych
- Poznanie narzędzi poszukiwania przyczyn źródłowych
- Nauczenie się podstaw rozwiązywania problemów
Adresatem warsztatów są:
- pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
- pracownicy zajmujący się kontrolą i doskonaleniem procesów
- osoby zainteresowane ciągłym doskonaleniem oraz rozwiązywaniem problemów
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.
Czas trwania warsztatów: 1 dzień
Cel warsztatów:
- Przedstawienie metod i narzędzi rozwiązywania problemów
- Przećwiczenie sposobu definiowania problemów
- Zrozumienie sekwencji etapów rozwiązywania problemu
- Poznanie sposobów analizy przyczyn źródłowych
- Przygotowanie do wdrożenia działań eliminujących przyczyny
- Nauczenie się jak zapobiegać problemom w przyszłości
Adresatem warsztatów są:
- pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
- pracownicy zajmujący się kontrolą i doskonaleniem procesów
- osoby zainteresowane ciągłym doskonaleniem oraz rozwiązywaniem problemów
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.
Czas trwania warsztatów: 2 dni
Cel warsztatów:
- Przedstawienie podstaw metody 8D w procesie nadzoru nad reklamacjami
- Przećwiczenie procesu zbierania danych do analizy reklamacji
- Zrozumienie sekwencji etapów analizy reklamacji
- Poznanie sposobów analizy przyczyn źródłowych
- Przygotowanie do wdrożenia działań eliminujących przyczyny
- Nauczenie się jak monitorować efekty
Adresatem warsztatów są:
- pracownicy zajmujący się zapewnieniem jakości
- osoby związane z obsługą klienta
- pracownicy nadzorujący dostawców
- osoby zainteresowane ciągłym doskonaleniem oraz rozwiązywaniem problemów
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.
Czas trwania warsztatów: 2 dni
Cel warsztatów:
- Przedstawienie podstaw statystycznej kontroli procesu
- Zrozumienie systematyki danych
- Przećwiczenie procesu gromadzenia i interpretacji danych
- Poznanie narzędzi graficznej prezentacji danych
- Zrozumienie zależności pomiędzy danymi
- Nauczenie się jak czytać sygnały i trendy
- Zrozumienie zmienności w procesach
- Poznanie sposobów eliminacji odchyleń
- Zapoznanie z narzędziami do prowadzenia statystycznej kontroli procesu
Adresatem warsztatów są:
- pracownicy zajmujący się zapewnieniem i kontrolą jakości
- osoby zainteresowane ciągłym doskonaleniem oraz rozwiązywaniem problemów
- pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.
Czas trwania warsztatów: 2 dni
Cel warsztatów:
- Przedstawienie podstaw próbkowania
- Zapoznanie z narzędziem AQL
- Przygotowanie do pobierania próbki na potrzeby kontroli
- Zrozumienie różnic w liczebności pobieranych próbek
- Przećwiczenie kolejnych procesu wyliczania liczebności próbki do kontroli
- Przedstawienie wykorzystania AQL przy ustalaniu planu kontroli
Adresatem warsztatów są:
- pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
- pracownicy zajmujący się zapewnieniem i kontrolą jakości
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.
Czas trwania warsztatów: 1 dzień
Cel warsztatów:
- Przedstawienie podstaw prowadzania oceny przyczyn występowania wad
- Zrozumienie korzyści z prowadzenia analizy
- Poznanie narzędzi służących do oceny i analizy przyczyn i występowania wad
- Nauczenie się jak dokonywać oceny
- Przećwiczenie procesu analizy przyczyn i skutków wad
- Poznanie sposobów eliminacji przyczyn powstawania wad
Adresatem warsztatów są:
- pracownicy zajmujący się zapewnieniem i kontrolą jakości
- pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.
Czas trwania warsztatów: 2 dni
Cel warsztatów:
- Przedstawienie powodów prowadzenia planów kontroli
- Zrozumienie korzyści z przygotowania planów kontroli
- Poznanie struktury planu kontroli
- Nauczenie się jak przygotować plan kontroli
- Przećwiczenie procesu budowy planu kontroli
- Poznanie sposobów analizy działań przyjętych w planie kontroli
Adresatem warsztatów są:
- pracownicy zajmujący się zapewnieniem i kontrolą jakości
- pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.
Czas trwania warsztatów: 2 dni
Cel warsztatów:
- Przedstawienie podstaw ciągłego doskonalenia
- Zrozumienie potrzeb wprowadzania zmian
- Przedstawienie różnic między Lean Management a Kaizen
- Zapoznanie ze startami w procesach
- Przećwiczenie identyfikacji start
- Przygotowanie do procesu eliminacji strat
- Poznanie podstawowych sposobów eliminacji marnotrawstw
- Zapoznanie z systemem eliminacji marnotrawstw (5S)
Adresatem warsztatów są:
- pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
- pracownicy zajmujący się kontrolą i doskonaleniem procesów
- osoby zainteresowane ciągłym doskonaleniem oraz rozwiązywaniem problemów
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.
Czas trwania warsztatów: 2 dni
Cel warsztatów:
- Przedstawienie procesu wdrażania wyrobu
- Zapoznanie ze specyficznymi wymaganiami klienta
- Przygotowanie do procesu gromadzenia i interpretacji wymagań klienta
- Zrozumienie różnic między kolejnymi fazami
- Przećwiczenie kolejnych etapów walidacji procesu
- Przygotowanie do uruchomienia serii testowych oraz serii produkcyjnej
Adresatem warsztatów są:
- pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
- pracownicy zajmujący się zapewnieniem jakości
- osoby odpowiedzialne za przygotowane i uruchomienie linii produkcyjnych
- inżynierowie produktu
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.
Czas trwania warsztatów: 2 dni
Cel warsztatów:
- Przedstawienie podstawowych miar wydajności i efektywności procesów
- Zrozumienie różnic między wydajnością i efektywnością procesu
- Zapoznanie ze wskaźnikami OEE, FTY, FPY, RTY
- Przedstawienie różnic między CT a TT
- Zrozumienie wpływu wskaźników na analizę wydajności procesu
- Przygotowanie do procesu gromadzenia danych na potrzeby monitorowania procesów
- Przećwiczenie obliczania i interpretacji wskaźników
Adresatem warsztatów są:
- pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
- pracownicy zajmujący się zapewnieniem jakości
- osoby odpowiedzialne za przygotowane i uruchomienie linii produkcyjnych
- inżynierowie produktu
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.
Czas trwania warsztatów: 1 dzień
Cel warsztatów:
- Zapoznanie ze dostępnymi narzędziami w Excel
- Przygotowanie do procesu analizy danych przy wykorzystaniu arkuszy kalkulacyjnych
- Przećwiczenie analizy danych z Excel
- Przygotowanie do samodzielnego budowania narzędzi
Adresatem warsztatów są:
- pracownicy wszystkich działów związanych z zarządzaniem, zapewnieniem i nadzorem nad procesami
- pracownicy zajmujący się zapewnieniem i kontrolą jakości
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych, prac w mniejszych grupach.
Dla utrwalenia wiedzy zostaną przygotowane testy w formule mini quizów, testy wiedzy przeprowadzane przed rozpoczęciem zajęć.
Po zrealizowaniu materiału uczestnicy otrzymają m.in. prezentację multimedialną, arkusze pracy.
Czas trwania warsztatów: 2 dni